Thursday

NR Precious Collagen

NR Precious Collagen
" Tiada Kompromi Untuk Cantik"


Harga : RM 48.30 ( 7 sachet x 15gm)
(tidak termasuk pos)

NR Precious Collagen, collagen premium untuk kecantikan luaran dan dalaman wanita. Dirumus khas dengan campuran Protein Soya, Pueraria Mirifica, Vitamin C dan White Jelly Fungus,
NR Precious Collagen merupakan supplement yang diperlukan oleh semua wanita yang mementingkan kecantikan lahiriah dan pemeliharaan kesihatan dalaman.

NR Precious Collagen mengandungi ekstrak premium collagen yang tinggi iaitu sebanyak 5,000mg yang dapat memberikan kesan yang optimum kepada pengguna. Kandungan bahan-bahan yang terdapat dalam campuran NR Precious Collagen ini, telah dirumus khas untuk saling memberikan satu tindakbalas yang positif antara satu sama lain supaya kesan optimum dalam dilihat dalam satu jangka masa yang tidak terlalu panjang.


Khasiat NR Precious Collagen :

Melembutkan dan menghaluskan kulit wajah & badan
Anti-penuaan
Memberikan kelembapan pada kulit
Meminimakan garis-garis halus pada kulit wajah
Mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit
Memperbaiki kualiti kuku rapuh dan menghalang keguguran rambut
Menyeimbangkan penghasilan dan pengeluaran hormon
Memontokkan dan dan menganjalkan payudara dan punggung
Mengurangkan paras kolesterol dalam darah


Promosi jualan pembukaan NR Precious Collagen :

Setiap pembelian NR Precious - Collagen akan mendapat NR Glamourous - Cream Collagen (20gm) yang bernilai RM 15.90 PERCUMA.

NR Glamourous - Cream Collagen berfungsi untuk membantu mengatasi masalah kulit kering atau hidration, meningkatkan elasticity kulit dan menangani masalah kedut, garis halus dan ketidak seimbangan tona kulit

No comments:

Post a Comment